FAQ om MedicinTilDyr på app
Nedenstående overblik viser ofte stillede spørgsmål til MedicinTilDyr på apps – og svarene. Hvis du har et spørgsmål, som ikke besvares her, er du altid velkommen til at sende det fra vores kontaktside her: http://www.medicintildyr.dk/kontakt.aspx
Spørgsmål |
Svar
|
Virker app’en på alle smartphones og tablets? |
MedicinTilDyr på apps er udviklet specifikt til iPhone- og Androidbaserede smartphones. Har du en gammel udgave (ældre end tre år) af en af disse telefoner kan du opleve problemer.
Bemærk for iPhones: App’en virker på iPhone 4 og opefter.
Bemærk for Android: App’en virker ved styresystem v.2.3.3 og opefter.
Der er ikke lavet specielle apps til brug på tablets, men smartphone-app’en fungerer fint på iPad, men ikke Android-tablets.
|
Kan man sende en behandlingsvejledning via app’en? |
Til alle produkter kan der tilknyttes en eller flere noter. Disse noter kan indeholde dyrlægens behandlingsvejledning, og kan nemt sendes med enten sms eller email.
|
Kan jeg få mine noter og valgte favoritter med over på en anden telefon? |
Android-telefoner understøtter ikke synkronisering af apps med andre telefoner.
For iPhone er der mulighed for gemme noter, favoritter m.m. i iCloud, hvis iCloud er sat op til dette.
Det er muligt at dele noter med sig via sms eller e-mail.
|
Ved brug for hjælp til app'en kontakt ViNordics sekretariat på 3916 22 65/3916 22 61 eller skriv til os via vores kontaktside.